Do czego służą prasy hydrauliczne?
Prasy hydrauliczne to niezwykle wszechstronne i potężne urządzenia wykorzystywane w różnych branżach na całym świecie, w tym także w Polsce...
Pozycjonowanie lokalne daje możliwość promowania oferty swojej firmy na wybrane frazy kluczowe wyłącznie na określonym obszarze. Taka strategia doskonale sprawdza się, aby dotrzeć do Klientów z naszego województwa czy miasta i wesprzeć klasyczną promocję biznesu prowadzoną poza Internetem. Dowiedz się, na czym dokładnie polega pozycjonowanie lokalne, jak powinno przebiegać i dlaczego warto go wybrać.
Obecnie Google dopasowuje wyniki wyszukiwania do lokalizacji użytkownika. Geolokalizacja pozwala dostarczać najbardziej trafnych wyników dla usług w konkretnej okolicy. Algorytmy biorą pod uwagę zarówno lokalizację fizyczną (aktualne miejsce, w którym znajduje się użytkownik), jak i lokalizację zainteresowania (miejsca, które dany Internauta wcześniej wpisywał w zapytaniach).
Pozycjonowanie lokalne wspiera promocję usług lub produktów na ściśle określonym obszarze. Frazy lokalne mogą zawierać województwo, miasto lub nawet dzielnicę (np. podczas poszukiwania restauracji czy salonu fryzjerskiego w dużym mieście). Wielu użytkowników wyszukiwarek dopisuje w swoich zapytaniach nazwę miejscowości – wtedy automatyczna geokologalizacja jest pomijana przez Google.
Promocja wymaga doboru fraz z nazwami produktów lub usług połączonych z nazwą miejscowości, w której działa firma. Można wykorzystać także nazwy miejscowości sąsiednich i całego województwa czy regionu (np. „wynajem żurawi Małopolska”). Ważne jest jednak, aby frazy odpowiadały zasięgowi działania i nie były stworzone sztucznie. Przy zastosowaniu geolokalizacji raczej nie ma sensu promować firmy z miejscowości położonej np. w woj. małopolskim na frazy przypisane do większych miast z innej części kraju (np. Warszawy, Poznania czy Gdańska), ponieważ i tak nie będziemy mieć szans na wysokie pozycje.
Samo pozycjonowanie lokalne wykorzystuje podobne mechanizmy co ogólne. Ważna jest optymalizacja strony pod kątem dobranych fraz, rozbudowana serwisu o odpowiednią treść, linkowanie wewnętrzne oraz budowa bazy linków zewnętrznych. Podczas optymalizacji witryny, warto uwzględnić nazwę miasta (lub inną wybraną frazę regionalną) w title/nagłówkach H1, w treści zamieszczanej na stronie oraz pełny adres firmy łącznie z numerem telefonu (ze znacznikami schama.org). Dzięki temu Google szybko zidentyfikuje miejsce, w którym działa konkretna firma. Podczas działań pozycjonujących powinniśmy zadbać o stworzenie i uzupełnienie profilu w usłudze Google Moja Firma, stworzyć wizytówki NAP z prawidłowym adresem oraz zbudować bazę linków z okolicy (pochodzących np. z regionalnych katalogów, stron regionalnych mediów, katalogów prowadzonych przez regionalne serwisy informacyjno-publicystyczne).
Kampanie pozycjonowania lokalnego są tańsze niż ogólnego i pozwalają szybciej dotrzeć na najbardziej oblegane pozycje (z powodu mniejszej konkurencji). Czasami okazuje się, że bezpośrednia konkurencja danej firmy (np. salonu kosmetycznego czy fryzjerskiego) nie promuje swoich usług w sieci, ale skupia się na bazie stałych Klientów. To pozwala szybciej zdobyć TOP 10 lub nawet TOP 3.
Pozycjonowanie lokalne doskonale sprawdza się dla firm, które działają w określonym regionie. To rozwiązanie nie jest dobre dla sklepów internetowych czy korporacji, ale niewielkie przedsiębiorstwa usługowe bardzo dużo mogą na nim zyskać. Obecnie wielu Klientów to właśnie w Internecie szuka warsztatu mechanicznego, hydraulika, salonu fryzjerskiego czy usług budowlanych. Pozycjonowanie lokalne pozwala do nich szybko dotrzeć i zachęcić do wizyty w oddziale firmy.
Prasy hydrauliczne to niezwykle wszechstronne i potężne urządzenia wykorzystywane w różnych branżach na całym świecie, w tym także w Polsce...
Pielęgnacja skóry twarzy jest niezwykle ważna, niezależnie od wieku. W Polsce, podobnie jak w innych krajach, coraz więcej osób...
Uchwyty na telefony do samochodu stanowią nieodłączny element wyposażenia każdego nowoczesnego kierowcy. W dobie zaawansowanych technologii...
W erze cyfryzacji i rosnących wymagań prawnych, przechowywanie dokumentów zgodnie z RODO (Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych) stało...